...

Ikväll

Hej!
Kom nyss hem från stallet... Fick inte tag på Barbie, så jag tog in Embla i paddocken och red henne lite.. Mamma ledde mig lite först sen släppte hon mig och jag red RUNT xd själv :) 
Gick bra fast hon försökte dra ner mig genom att antingen dra mig i termobyxorna, skorna eller låtsas att hon tänkte lägga sig ned... :P



Sen tog jag in Galdur i paddocken och busade med honom, han sprang efter mig och bockade som en tok och fes mig rakt i ansiktet x)

Vi busade jätte mycket! As gullig var han ! :D Sen kom han i stallet och pussade mig på kinden som vi människor gör fast på Galdurs vis =) Det vill säga inte så mjukt och mysigt utan RÄTT på xd SMACK sa det x*
AS gullig :')

Hihi! Sen när jag kom hem var jag D Ö D...
Nu mår jag inte alls bra och dka gå upp och läsa för att sedan cama med Lina :')<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0