Fredag 31 December :''')

Hihih hej =)

Sov hos Lina mellan igår och idag!
Hade en "TH-kväll" -.- ..... :]

Vart inte så mycket Tokio Hotel *Punktpunktpunkt*
Men iaf, sov hos Lina och vi somnade 6 i morse x')
Hon var pigg och jag var så gott som övertrött x'D
Sen ringde mamma vid 13 och typ väckte oss ;@@
Ajja, vi satt vid datan ett tag och sen gjorde vi "Kaulitz Pasta eller Tokio Hotel spagetti"
Det är typ en pasta sås :)
*Hemligt recept* (;

Nej men aa ;) I går skrittade vi ut på Iffe och Jameson ^^
Gick väl bra men när vi kom till paddocken och tänkte skritta lite där så kom det ett litet rådjur då blev Iffe rädd och "stack" i galopp jättesnabbt men bara några meter, sen gjorde han en tvärnit och och jag typ låg på halsen på ngt konstigt sätt, jag red ju barbacka också xd MEN JAG SATT KVAR! h6 :D Men sen skrittade vi hem :) hihi han "blev rädd" för ponnyerna som stod i hagen vi gick förbi xd

Men nu ska jag logga ut och vara social men Maxii ♥







Tom ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0