God Jul alla läsare! ♥

Hihihihi Hej! :)

Jag red en liten julritt i paddocken idag, skulle ju som jag sa igår rida ut igentligen men de blev inte så för Mamma och Ann frös massa och de blåste så jag och Emelie red i paddocken, hähä (skadeglädje) Emelie ramlade av Hylling för Hylling typ bockade och kastade sig åt sida eller ngt xd för hon "blev rädd" så Emelie tog sig en liten flygtur och de såg rätt kul ut, Nu ska jag försöka förklara hur jag hann se det x'''D

" Ni vet i sådana där krigsfilmer när hästarna blir "rädda" och typ kastar sig?
Typ så hann jag se Hylling och sen Emelie sitta med benen rakt ut som när man sitter på golvet ni vet så där ? ;d"
HAHAAH så såg jag, föreställ er ? ;D xdddd

Ajja men sen gick de bra, men jag red ju Barbie och de gick faktiskt jättebra! (:
Hon hade sin nya tomteluva på sig med en liten bjällra längst ut på grejjen :P

Mamma red Hylling lite också, jag med :o XD

Sen släppte vi dom och gick in o åt lite julmat hos Ann och Anders! :'''D



Efter att vi ätit gav jag hästarna vatten och tog in Embla! :')))
Hon var fantastisk idag!
Gick så jävla bra om man bortser från när jag skulle hoppa upp men men ;D
Jag travade faktiskt flera steg själv på henne första gången för hon e så jävla dryg så de har inte gått förut men hon var en ÄNGEL idag! :')
Fast hon bockade en gång och typ hoppade upp med frambenen men hon var så söt och var på för bra humör för att bli sur och de e ju faktiskt jul (A)


Hihih men Mamma tog faktiskt 2 bilder på mig och Barbie med mobilen så jag fick lägga ut dom på facebook med mobilen och sen ta dom via datan från FB, fattar ni ? ;)



Ajja här kommer dom!

Hähä Ni Kan Ju Igga Mitt Fajs! :D

Jag Vet Att Padden Ligger Väldigt Långt Bak Men Precis Efter Att Mamma Tagit Bilden Så Satte Jag Mig På Hennes Rumpa Medans Mamma Flyttade På Padden :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0