Hilf Mir Fliegen översatt till svenska! Så sjukt vacker.<3

Hilf Mir Fliegen
Svensk översättning<3


Jag har landat här någonstans
Kan inte längre säga vem jag är
Jag har förlorat minnena
Bilderna har ingen mening
Ta mig tillbaka
Ta mig hem
Jag klarar det inte ensam här ute

Kom och hjälp mig flyga
Låna mig dina vingar
Jag byter dom mot världen
Mot allt som bestämms över mig
Jag byter dom i natt
Mot allt jag har

Berätta för mig alla lögner
Gör det så att jag tror dom
Annars kan jag inte andas mer
Och den här tystnaden gör mig döv
Bara gråa väggar och inget ljus
Allt är här utan mig

Kom och hjälp mig flyga
Låna mig dina vingar
Jag byter dom mot världen
Mot allt som bestämms över mig
Jag byter dom i natt
Mot allt jag har

Jag kan inte hitta mig här nu
Känner inte igen mig själv mer
Kom och ta mig härifrån
Jag ger allt för det
Jag har hemlängtan
Jag vill tillbaks
Fortsätter bli mer avlägsen
Med varje ögonblick

Jag har landat här någonstans

Kom och hjälp mig flyga
Låna mig dina vingar
Jag byter dom mot världen
Mot allt som bestämms över mig
Jag byter dom i natt
-
Kom och hjälp mig flyga
Låna mig dina vingar
Jag byter dom mot världen
Mot allt som bestämms över mig
Jag byter dom i natt
-
Mot allt jag har
-
Mot allt jag har



Helt underbar.<3


Kommentarer
Postat av: Lilit

så fin en av mina favvo låtar med dem ^^

2010-12-15 @ 20:14:52
URL: http://lilithh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0