Jajja xd

Äntligen är julen över...

Har varit så himla mycket nu.
Men nu när jag fått allt blev det:

* Lavalampa
*200kr av Ann
*Bäddset
*Något Sabina gjort -.-
*En ryamatta till mitt rum
*Ridstrumpor
*Typ en tomteluva till Barbie men den fick jag lite tidigare ^^
*Ett halsband av morbror och hans sambo
*Presentkort på H&M
*Tokio Hotel's Live DVD - Welcome To Humanoid City
*Best Of Deluxe Album - Tokio Hotel Ofc!
*Hårspray+Mousse och en mascara av BV<3
*Ett halsband av Emelie, med en "hästruna" på :)


Och Typ massa mer men kommer inte ihåg nu






MAMMA TÄNKTE BESTÄLLA ETT TOKIO HOTEL BÄDDSET! Men de var för dyrt :'( <333







Imorrn blire nya bilder på mig och Barbie för då ska BV med ut till stallet och vi ska rida och sen ha en lite photoshoot i snön ! :') <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0