Lördag 11 December :)))))))

 
Hihihihi!!
Min Ponny var BÄST idag! :D
Hoppade faktiskt upp en stund när jag skrittat av. Hoppade upp utan att hon hade träns eller sadel, hon hade bara grimma och jag hade inget grimskaft eller något utan skrittade på och hon lyssnade på vikten,
och jag kunde lägga i skänkeln för att styra utan att hon faktiskt sprang iväg, hon skrittade bara lite snabbare :'D


Hoppade lite också innan barbacka :D
Hon var mega duktig :d :')))) <3



Juste, Jag hoppade Cheeko på förmiddan :) Gick as bra! Ann skulle kommit men hon körde av vägen :( Lydia kom iaf och kollade :D Asså det gick bra att hoppa honom men han blir så jävla stark!
Ajja gick bra och hoppa iaf, ramla ju inte av (Y)
Hihih nae men nöjd :) ♥




Jag älskar dig Barbie!♥


Ni får en gammal bild.

Kommentarer
Postat av: K A J J A

awwe vad fin blogg!

jag hade gärna sett mer bilder av dej och hästarna♥

kram

2010-12-12 @ 18:58:13
URL: http://knaskajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0