Måndag 6 December

Ja som sagt igår när jag kom hem från stallet så blev jag inte bättre precis. Jag blev snarare värre efter att ha rullat i snön men Galdur xd och sen när jag kom hem med Gizzmo ... ;o Väldigt dumt av mig kännde jag nu när jag vaknade idag.. Kan inte prata eller något. 
Låter som jag är i värsta överdrivna målbrottet eller liknande.. 
 Jag kan verkligen inte prata!
Jätte jobbigt om man ska be mamma eller pappa hämta något d-:
Måste viska hela tiden xd



Men ajja :)
Tror inte jag har feber iaf, Men lika bra att kolla...Igen x'D

Ni kan få en bild på mig och Galdur :')
Visst att det är en bild i repris men fy fan vad jag älskar den!

<3
Älskar dig Galdur, <3




Okej! Och en på Tokio hotel också då! :D




Älskar!
4 Mars!
Tokio Hotel Für Immer <3333


Kommentarer
Postat av: agnes

söt blogg! :)

klicka dig gärna in och fråga några frågor i frågestunden!

2010-12-06 @ 21:24:14
URL: http://aagnesdurietz.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag tror ju faktiskt att han i svart är nååågot gay! :D

2010-12-07 @ 15:01:06
URL: http://maaija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0