Ni kan få en bildbomb igen för jag har tråkigt :o

Bilder på Mammas målningar :)
Och jag kan försäkra er att Mamma har målat det! :)

Här har hon målat träådring och detaljen som ser ut som en järnsak xd

Denna målade hon i vårat kök uppe på Nyhem!

Hon målade fåglarna på väggen, sen har hon målat "marmor" på utskuren frigolit så de ser ut som en ram.

Maskrosor. :)

Samma här som med den andra fågelbilden :)

Denna har hon målat direkt på väggen. Det är inte skrivet på en skylt eller liknande.!

Målat marmor på väggen :')

Koikarpar :)

Löööv :)

Den vill jag har på mitt rum :')

Hihi där ser ni ju Mamma sitta och blanda färg xd Lagom snygg bild -.-

Asså det var väl dom just nu.. Vet att det finns bilder någon annan stans också men hittar inte dom nu... kommer väl upp så småning om :D <3




Ni får kommentera och säga vilken/vilka som var finast osv.
Ni måste ju såklart inte men det skulle vara kul ! :)

Kommentarer
Postat av: linnea

sååååååååå fiiiiiiiint! :D

2010-12-10 @ 16:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0