Onsdag 29 December =)))

HejHejHej på er bloggläsare som knappt finns xd
Märks inget ju :o
Ni får bättra er på att kommentera :D
För då blir jag bättre på att uppdatera bloggen x')

Iaf, red ut med Emma och Hylling idag :)
Barbie var mega über duktigt, vi red ut och det gick såååååå bra!, hon hade framåt bjudning men inte så hon lxm sprang i väg, hon lyssnade när jag tog i henne osv men ja! :)

På vägen hem tog vi en liten galopp i en uppförsbacke 2ggr, första gången gick i lugn samlad galopp men sen bara stack hon med mig igen när vi skulle ner för backen för att sedan galoppera upp igen ;) 
 
Sen galopperade vi precis i rumpan på Hylling för att hon skulle hålla dig sen helt plötsligt bara drar hon! Hon bara sticker, o där sitter jag barbacka och lxm bah wtf händer ;o
Hon springer förbi Hylling, jag försöker få henne att stanna, så jag styr mot ett ställe så hon inte kan springa. Då går vi nästan omkull men hon fortstätte springa sen lyckas jag styra in henne i djup snö och då gör hon en tvärnit islt :s

Hon var helt konstig idag! ;o
Inte alls sig själv. Hmm..!?

Men nu behöver det inhandlas en ny sadelgjord och ev. ett nytt bett.... :)

I morgon blire iaf RKF och fest hos Lina, :)

Går till henne direkt efter RKF, sen så, byter vi om?
Och så ska vi tydligen skritta ut på Jameson och Iffe barbacka i snön (a)<3


Bara för de får ni en bild på puffen och Lina:)

Bara för att han é så söööt ^^

& en på Lina och Jamson :d


Bara för att dom e så fiiina ^^<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0