Söndag 12 December!

Idag

Idag har det igentligen inte hänt något alls...
Skulle åkt till Barbie men bilen började koka bara när vi kommit till Grytgölskorset så vi vände och åkte hem... -.- Jag som skulle prova utan utrustning idag igen eftersom det är det jag vill satsa på med henne och hon gick så himla bra på det!
hon är ju så himla viktkänslig...
Men nog om det xd
kan skriva om henne någon annan dag..



Fick en kommentar förut.. :)

"awwe vad fin blogg!
jag hade gärna sett mer bilder av dej och hästarna♥
kram"

Svar: För det första , Tack =)
Jag ska försöka men nu är det såhär att för ett tag sen blev min data fullproppad med virus och ALLA mina bilder försvann och min data åkte till pappas kompis som är expert på datorer och skulle försöka hitta fram bilderna men hittade dom inte, Så dom är bort för gott tyvärr... dom bilder jag har nu har jag fått ta hem från internet...

Och nu har jag ingen skiva så jag kan inte installera kameran, kan därför inte lägga in bilder på datan men jag ska låna skiva så snart som möjligt så jag och Emma kan ha en fotoshoot. Jag har Massa nya bilder som ligger i kameran som är fina men jag är så ledsen för jag inte kan lägga in dom.
:(


Kram!

Hoppas svaret räckte xd Det blev lite längre än jag tänkt mig men medans jag ändå skulle svara på din kommentar kunde jag ju lika gärna ge dom andra en förklaring till varför det inte kommer några nya bilder för tillfället... :)






Här har ni en bild från i somras bara några veckor efter att jag fått Barbie :)





Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Goddag<3

Hoppas du får en underbar dag<3

KrAmSiSaR sötnos =)

<3

2010-12-13 @ 11:33:06
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0