Torsdag 23 December...... Julafton i morgon! :d

Shue :D

Hehehe!
Imorrn äre julafton! :DDDDD

xd jag vet inte vad jag ska skriva:o
Vi ska iaf till Ann och Anders och fira lite där. Äta och sen ska Jag, Mamma, Ann och kanske Emelie rida då blire antagligen

Jag = Barbie eller Embla
Mamma = Embla eller Barbie/Gerpla xd
Emelie = Hylling
Ann = Gerpla eller Barbie (:



Hihihii :) Hoppas jag kan rida Embla då för jag vill prova henne ute, och se om hon kanske går liiiiiiiite mer framåt än om vi skulle rida i paddocken.

Det e ju inte säkert att vi alla rider ut eftersom Mamma inte vill rida om de e för kallt och Ann vill nog inte heller det.
Så då blire kanske jag och Emelie i paddocken eller bara jag x') för jag e nog den enda som vill rida fast det e kallt. för då får jag nog rida allihopa (A) <3





Ajja
Jag har installerat på datan nu så jag ska kunna lägga in bilder men bara för det så hade kameran stått på i typ 2 dygn så batterierna dog efter 5 min -.- och gissa vad?
Jag hittar inte laddaren :@

Men ska se om jag kan låna den också av han jag lånade skivorna av xd

eheheh (A) <3





Ajja Gott Nytt Jul och God Nyår :) Hähähä!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0