Tove Fant :)

Hejj igen (a)
Ville säga en sak ... Ni är helt sjukt GRYMT fina ihop! Säg INTE att "Ja han är det iaf" för så är det verkligen inte... NI är fina, Vet inte hur jag ska förklara det med ord men alltså det är helt åhhhhh! Blir lixom helt ordslös när jag tittar på er 2 tillsammans, ni är helt OTROLIGT vackra tillsamman som handen i handsken bokstavligen.
Och DU är en jättestor inspiration för mig, Tove =)
Jag menar, Som du kämpar för att orka med dina "sjukdomar" och din nacke det måste vara jätte jobbigt och jag lider med dig, Jag blir så glad och börjar le massvis när jag läser vissa dagar att du varit och ridit och att du känner dig bra. Då blir JAG varm för jag älskar när människor blir glada och mår bra. Och speciellt dig Tove för jag vet och har läst hur du mår. Jag känner dig inte men jag tänket faktiskt ganska ofta på hur du mår och hoppas från mitt hjärta att du blir frisk och att operationen kommer gå bra!
Detta är inte något jag "bara säger" för att vara snäll utan det kommer rakt innifrån mig och jag önskar dig all lycka och att du verkligen blir bra snart!

MASSA STORA KRAMAR till fina dig och vackra Reperis!

:) <333

/ Nathalie!




Det här skrev jag till den människan på jorden som verkligen förtjänar det!

SNÄLLA!
Gå in på henne bilddagbok hon heter : ToveFant

Hennes häst är underbar och hon förtjänar fler bevakare och värmande kommentarer från oss andra för hon mår inte bra och hon har perioder hon har jätte ont men kämpar och ger INTE upp!
Jag tror på henne och snälla! För min skulle om inte hennes om ni tycker det bevaka henne och gör henne glad. HON om någon förtjänar det! <3



Kommentarer
Postat av: Tove

Åh vad du är snäll, och väldigt omtänksam. Tack! :'D<3

2010-12-09 @ 17:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0