13/11 2010

Red Barbie idag och det gick superbra! Hon skrittade och skrittade på som aldrig förr men hon skrittade xd :D kunde jobba lite i traven också, lyssnade fin,fint där också :) kunde sakta av till skritt utan att behöva dra lite xtra eller så :) hon var bokstavligen mega fin ! Linnéa red Hylling och det gick ju bättre än sist? ;} juste... Har inte kunnat Blogga från datan för ALLA mina bilder är borta på datorn så pappas kompis skulle fixa det och kanske lyckas få fram bilderna men jag skulle använda datan så lite som möjligt till dess så jag använder den inte alls Xd nu försöker jag övertala en kompis att följa med till det "läskiga" stallet och ska fortsätta med det. Bye! <3

Kommentarer
Postat av: emma

vilket e de läskiga stallet? :P

2010-11-20 @ 11:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0