Dagen :D Barbie, Hylling, Kalle och Embla =)

Kan fortfarande inte lägga upp bilder, förlåt att bloggen blivit tråkig men wtf ! ? Red världens bästa Barbie idag.. Tränade på att stanna utan staket och kunna lägga i skänkeln utan att hon sprang iväg. Gick bra några gången men inte i slutet... :( Emma longerade Hylling, och hon gillade det, Hon var avslappnad och sökte sig neråt :) Emma och jag tog även Embla och Emma ledde mig när jag red henne, Emma ville inte rida.. men hon ville minsann hänga på Kalle :D Hingsten ... honom satt jag på och Emma hängde på honom han tyckte det var kul och innan han ens hade fått upp balansen ville han springa xd Nästa vecka kanske vi tar alla 5 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0