Gerpla Från Snickargården och Dobby ^^





Gerpla Frá Snickargården Till Salu!


e. Sindri frà Högnastödum
u. Hylling frá Krossi

Sindri är Brunblack och Hylling är Silversvart
Gerpla är Brunblack.

Hon är född -07 och grundriden kan skritta o trava!
Vill komma till någon som ev. kan utveckla henne i ridningen. Vi kommer förmodligen börja lite mer i utvecklingen med henne men hon tycker det är kul att lära sig nya saker.
Hon har visat 5 gångarter i hagen och hon har väldigt fina rörelser, tycker det är kul att komma ut.
Jag har inte ridit henne ännu men antar att det kommer uppdatering om det här.
Hon kan vara lite trixig att lasta men går självklart att träna bort för den som vill det och har tid för det.

Lyssnar väldigt bra på rösten, lättlärd som sagt. Hon skulle nog inte har något emot lite trickträning eller bara Natrual Horsemanship överhuvudtaget.

För mer Information ring till Ann: 0141-62067 eller 0737-592059
Mejl: [email protected]


Sindri - Gerplas Pappa
Hylling - Gerplas Mamma




Och sen vill jag säga att Dobby vill ha en fodervärd!








Om ni är intresserade kan ni ju höra av er till samma person som har Gerpla :)

Kommentarer
Postat av: Nika

Hej!
Jag undrade bara om det är ni som äger Hylling, och om du vet om hon fortfarande är i livet?
Brukade rida henne när jag var liten, när hon fortfarande stod på Agersta. Har alltid undrat vad det blev av henne. :)Ni får gärna berätta mer om ni vet, sist jag såg henne var 2001.
Med vänlig hälsning
Nika

Svar: Hej! Hon är fortfarande i liv vad jag vet men vi har inte kvar henne tyvärr. Tror de var 2-3 år sen som hon åkte.
Jag är ledsen att jag inte har svarat men är inte inne på den här bloggen så ofta!

Kram.
Nathalie Ingrid Sissela Suominen

2013-09-26 @ 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0