Helvete!

Hej bloggen! Nu har vi iaf fått internet på Stationära datorn. JÄTTE ledsen för att jag inte har bloggat men asså våran bärbara är FULL med virus :s Så ALLA mina bilder är som sagt borta, Den är hos Pappas supersnälla kompis som är typ expert och ska fixa den. Men jag KAN ändå inte lägga ut bilder, Det kommer verkligen inte upp så jag kan ändra något! :S Men nu kommer snabb fakta vad som har hänt osv. Jag har ridit Pigalle och hoppat den klunsen. 80cm ? :O Fast det kändes inte så högt eftersom han är så stor xd MEN... Han skötte sig iaf :D Sen red jag Pepsi i lördags gick bra men hon var så sjabblig i munnen, Zara sa att hon hade varit så hela veckan och skulle kolla hennes tänder. :/ :d Efter RKF red jag Barbie ;) Gick jättebra! Blir fett sur för när hon väl springer stannar hon inte! hon lyssnar verkligen inte heller på vem som helst. Linnéa red Hylling och det gick bra! Sen red jag Hylling, hon blev seg och så tog jag spöt och bara höll i det o då blev de en jäkla fart på henne :P I söndags travade jag på Olle för första gången och det gick bra men han höjde huvudet och SPRANG nåra ggr ;D Idag var jag i skolan, mådde jätte illa så jag åkte hem efter ett litet tag ;o hade ändå bara en lektion ;O :D

Kommentarer
Postat av: linnea

konstigt att han sprang? XD har inte blivit änns skrittad på ett år ju ! XD

2010-11-18 @ 14:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0