Ingen Rubrik.

Idag har jag faktiskt inte gjort något alls! Mamma skulle åka ut till Ann och rida Embla och Hylling tror jag. Jag var för slö och mår inte så jättesuper bra... Men jag MÅSTE ut i morgon om jag får skjuss. Måste kolla hennes läpp...

Hon halkade igår när jag skulle ta ut henne från stallet och landade på framknäna, i och med det så bet hon upp underläppen så de hänger en äcklig flik där... Hon fick inga sår på benen som tur var!

Men ja iaf så hoppade jag henne igår, blev bara en liten "pall" på 50-60cm som vi drog över! :) Emma hoppade även Hylling och de gick väl sådär... Hylling är ingen hopphäst.. Haha!! Men Emma fick en riktigt fin tölt på Hylling. =) 



Emma och Hylling ♥




Nu ska jag gå och göra något annat!
Får se om jag bloggar mer i kväll.. :)





PUSS / Nathalie ;D


Kommentarer
Postat av: wictoria persbrandt

Fin blogg sötnos:)

2010-11-01 @ 19:20:03
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/
Postat av: emma

as kul :D <3

2010-11-03 @ 10:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0