LINA BÄSTEVÄN,<3

Var hos Bästavän idag! :D<3
Nu får bli bilder på henne och hennes hästar hon har nu ;)
Aoife's Boy 2nd (Iffe)
&
Jameson RP 122 (Jameson)



Jameson :d

Iffe Boy och BV :d

Jameson och BV <3

Iffe :d




Förlåt Lina men bilderna var söta :( <3
Hihihih vet att du älskar mig iaf ? *blinkblink*


Nej men jag tycker ni ska kolla hennes blogg http://LinaGrundstrom.blogg.se







Dagen idag iaf, först skola... det sööög ;o Sen Bästavän. :) Fett kul hade vi påvägen hem men wtf as kallt ju ;o
Iaf sen låg vi och kollade på filmer när hon rider och hela hennes mapp på datan med bilder på TH <3 :')
Saknar 4Mars något enormt :')))

Men jag kollade när hon red Iffe sen satt jag i stallet och väntade på mammii medans Lina red Jameson frös as mycket så jag gosade ner mig i Jamesons täcke och med en katt i knät satt jag och väntade på mammii som sedan kom men gick direkt till Iffe ;o
Innan vi åkte hänge jag upp täcket, sopade lite och sa hejdå till ponnysarna sen släckte jag och åkte hem :')
Ska smsa med Lina hela natten för vi hade så sjukt kul inatt när vi smsa x'D <333333



Ni får två av mina bilder också :)





C-ya ;D //Natte


Kommentarer
Postat av: Lina

Bäst! :D<333

2010-11-26 @ 21:23:49
URL: http://linagrundstrom.blogg.se/
Postat av: Maja

Dags att du fotar lite vinterbilder fjantis! :) skitfint med hästar i snö och liknande, wihi :)

2010-11-27 @ 13:56:55
URL: http://maaija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0