Lördag 27 November

Skulle smsat med Lina inatt men jag somnade efter bara några sms xd

I alla fall.
RKF ny på förmiddagen, red Wayfarer =)
Gick as bra!, Han gick jätte fint och Zara sa att min kropp var som gjord för dressyrridning :D För mina ben var långa, jag hade bra sits, jag var mjuk och jag "kom nära hästen" om ni förstår hur jag menar? =) Så jag fick massvis av beröm av Zara! :D
Hon kanske ska komma till "hemmaplan" och ha lektion för mig och Barbie :D <3

Men iaf, i natt ska jag sova hos Ann tror jag och vet inte om jag ska rida, :) får se ;) Kanske tar Embla och Barbie en sväng ;) Imorrn ska kanske jag och Emma rida. Vi tar nog, Barbie-Hylling, Gerpla, Embla o Kristall om vi får :)
Och så ska jag inviga mina ny lindor och nya bettet ;) Ska nog göra lite Xtra julfint i stallet :D


Wayfarer ;) Inte jag som rider dock :)

Min dagens bild som vanligt :D <3





Kommentarer
Postat av: emma

fan va snygg & ung wayfarer ser ut där! :O :D <3

2010-11-28 @ 11:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0