Söndag 28 November :(

Usch denna dag har inte börjat bra!
Emma och jag skulle åka ut till hästarna men Emma fick inte för det var för halt så hon kunde inte ta sig ut till mig... Sen kollade vi upp och disskuterade och Emma försökte övertala sina föräldrar men det gick inte. :( Så hon kunde inte följa med, Smsade Linnéa och Lydia men fick inget svar från Lydia. Men Linnéa svarade, vi smsade en stund hon skulle fråga sina föräldrar, hon ringde mig och sa att det gick. Vi la på och ungefär 2min senare ringer hon och säger att hennes föräldrar sa precis samma sak som Emmas :( xd

Men kanske tar mig ut senare med Mammi för jag vill inte vara där ute själv! :)

Någon som anmäler sig att följa med ? ♥
0702597293 om ni vill något :D


Ni kan få två bilder så länge :)

Emma och Hylling :) <3

Linnéa och Barbie :) <3

Jag och Pälski <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0