Fredag 15 April 2011

Aa, datorn är fortfarande trasig men skriver ett lite längre inlägg nu i skolan ^^


Jag har kommit igång med rutinerna osv ute hos Ready nu (:
Jag har honom Måndag, Onsdag, Fredag och Söndagar blir det väl med tror jag..

Jag ska inte ha kvar Barbie som min egen pga. olika skäl..
Men hon kommer stå kvar ute hos Ann, antingen tills Martina kan ta hem henne, eller så ska hon mest stå o bli riden ibland.
Vi har också funderat på att sälja henne till någon som har mer tid och kan träna henne på det sätt hon behöver.

Jag ska så småning om till våren börja rida Kristall..
och så ska Emma, jag och förmodligen Ann med fortsätta utbilda bebishästen Gerpla ^^
Embla får föl i Maj, kan bli tidigare (:


Igår var jag med Lina på terrängträning i Mantorp.
Vet inte hur länge vi gick omkring där, jag fotade lite ofc men det blev mest bilder på Jameson för när hon skulle hoppa Iffe så blev det så knasigt ljus oså.

Idag ska jag rida Ready.
Ska skritta hem till mitt hus o tillbaka x)
Lagom runda.

Imorrn ska jag rida på RKF och sen ska jag träffa en kompis inne i Finspång o så kommer förmodligen BV sen med (;

På Söndag ska jag rida ut på Ready med Emelie som sällskap, hon ska gå med o titta lite när jag travar första gången på en månad och en dag ;)
& sen ska han badaaaaaas 8D  
Imorgon firar jag och Ready en månad :'3

Sen nästa vecka (påsklovet) kortfattat:
Måndag: Ready, får se om jag rider ut eller i ""Paddocken""

Tisdag: Har inte en aning än. Tänkte kolla om Lovisa ville leka ^^

Onsdag: Ready, Blir förmodligen o rida ut.

Torsdag: Kanske dra till RKF o kolla lite bara för skojjs skull.. (:

Fredag: Ready, Kanske blir lite lösgörande eller så (=

Lördag: Funderar på om jag ska ringa Helene o åka o sova hos henne.
Hon ska börja köra in Ronja (en shettis jag rider till 'VÄÄÄÄLDIGT SÄLLAN' Men iaf.)
och då vill hon ha lite hjälp. Får se om jag sitter lite på Herkules med, en shettishingt som jag ska rida in lite ^^

Söndag: Blir väl åka hem från Helene isf, kanske rider Ronja lite (:
Sen hem till Ready xD
Får se om jag ska rida eller gå en promenad :)



KANSKE kommer en uppdatering igen snart... Får se om jag får tag på dator x)
Nu funkar datorn iaf men inte internet -.-

I söndags förresten red jag ut på Gerpla själv första gången :D
Hon var bråkig i början men sen så när vi kommit in i skogen o efter första galoppen var hon verkligen ASFIN!
Hon givk i form i både skritt o trav o hon är ju as mjuk i munnen ^^
Både Emma, jag, Ann & Mamma tror hon kommer bli skitfin sen när hon är färdig..

Hon är fortf. till salu btw..

Emma var med o fotade mig o Ready i Måndags



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0