Lördag 2 April 2011

Sitter hemma hos Ann o Anders nu.. ska sova här tills imorrn skulle ridit idag men det blev inte så...
Men red iaf Lantan på lektion idag.
Han var så galet jävla mega fin! :') Skulle kunna ridit i en evighet!
O när vi travade av hade jag TYP långa tyglar o jobbade i en jättelåg form, fick massa beröm av Zara idag :))

Imorrn ska jag rida Kristal tror jag, måste komma igång med honom nu till våren (;

Tror jag har feber dessutom.. ;(
Fryser o är tydligen lite varm .. ://

Ni får ingen bild idag för orkar inte leta reda på ngn -.-

Ska iaf försöka rida Ready imorrn om Cilla satt på sko...:)

Nu ska jag mysa med 3v. gamla Chihuahua valpar ;3

Godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0