Baby jag tror jag é kär

Godmorgon.. ehehe eller nej, jag vaknade faktiskt vid 19,00 typ..
somnade inte förens vid 11,30 eller något.
haha tankade ner Kalle och Chokladfabriken undertiden jag sov
så ska väl sätta igång den straxt :)

sitter och lyssnar på
Linkin Park - Iridescent,♥


har inte hänt så mke mer idag.
lite tjaffs hit och dit.
men men....
dålig update idag.. får se hur det blir i helgen.. rider ju på Rkf imorgon och sen efter det drar jag t Nyköping och sover hos mormor och morfar.. :)

bjuder på en sug bild jag redigerade iförrgår natt.



&
en som jag redigerade natten Måndag-Tisdag.. x)




Före                                                           Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0