hej hej hej hej hej hej!

Cha! Sov hos Linn inatt, fett mys!

Eller hon somnade vid 00, vaknade vid 02,47 kanske, somnade igen vid 03,30 typ, sen började jag spela Sims 3 pets..
Gjorde värsta jävla as snygga huset..
Sen skulle jag ångra taket och och då försvann allt!
Fett sur jag blev och då slutade jag spela.. Klockan var väl runt 05,50 tror jag..
Sen somnade jag typ halv sju imorse x)
vaknade 09,15 EXAKT! och sen vaknade Linn straxt efter.
Tänkte somna om men ingen idé eftersom mamma skulle hämta mig 11,20 typ :)

Red på Rkf.. Hoppning och jag hade Goliat..
En stor kraftig fux med bläs.. Ca 170 hög (y)
haha men hoppade två sockerbitar på ena långsidan..
Sen studs på andra långsidan.
Orkar inte förklara hela övningen, men det var bommar och skit med också >.<
jaja.. Sen hem t Linn och hämta mina saker.

nu sitter jag hemma, somnade vid 18 typ och vaknade runt 23


Bjuder på 2 bilder jag tog hos Linn också! :)



image description

HIHI
Mys med Gosan sådär i natten när Linn sov..

sen imorse Chillade jag lite i Linn's "OnePiece"
fake dock men jag får förmodligen en i  juklapp.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0