oh, i know what it takes to move on.

-I wanna shut my door,
and open up my mind.

-I'm gonna runaway
and never say goodbye


Måste få skriva av mig.

jag gjorde ett misstag och då "rasade hela världen".
vad jag än gör så blir någon ledsen.
jag är så sjukt trött på att vara snäll på alla när jag inte får något tbx.
det är så otroligt sällan som jag säger ifrån själv.
låter alla köra med mig, men är så innerligt trött på skiten nu.
tänker aldrig mer låta någon sätta sig på mig, och om ni vill något.. kom t mig och säg de istlt.
men visst, fortsätt tryck ner mig, ligger redan så sparka lite också (y)


känns så jävla fel att vara kvar här när jag inte får något för det.
eller jo, nu när jag inte är i skolan så får jag soc efter mig (y)
möten 24/7.. jag vet. mitt eget fel.
men ingen sätter sig ner och lyssnar på vad jag vill.
möten med soc, möten med skolan, möten med ngn random från NPU.

nu vet jag att det finns folk som "jobbar med mig" som läser min blogg, men jag skiter helt ärligt i det.
min blogg, jag skriver vad fan jag vill.
folk försöker få mig att prata ut och berätta hela mitt liv för någon jävla fitta som jag aldrig ens hade en aning om exciterade.
jag orkar verkligen inte med allt skit.
måste skriva av mig och vart annars
om inte bloggen..? Bdb är ju bara skit ändå.. :)



och om någon vill veta.. (kan ju lika gärna öppna mig här och nu)

så har jag en diagnos eller två.
jag Har ADHD och Aspbergers, fan vad jag kommer ångra det här..
men bryr ni er skulle ni inte trycka ner mig, igen....
orkar inte hålla det längre, nu vet ni.
jag vet vad det är, dock inte detaljerat och jag tänker inte ta reda på det eller svara på några frågor angående det.
för jag vill inte veta och vill ni veta får ni ta reda på det själva.

_____________________________________________________________________________

Juste kanske jag får hem en "egen" häst inom snar framtid.
Ni vet Kristall, Ann's skäckiga islandsvalack..
eller sist jag skrev om honom var han hingst tror jag men ja ;)
ska rida in och utbilda honom tills han ska säljas.
han ska stå i Grytgöl isf tror jag..


Ger väl upp skiten nu och ska sova.

FML!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0