Ahepp... :/

Skulle ju ridit på RKF idag, men det sket sig..
Åkte dit och gjorde i ordning Pepsi... Sen när vi skulle ner till ridhuset fick jag typ migrän men gick ner till Zara (min ridlärare) och sa till, sen gick jag upp med Pepsi igen.. Tack Becka för att du släppte ut henne åt mig! :'D♥

Åkte hem, sen spydde jag och sen sov jag till typ 17,26 ? (A)
Sen var jag rätt bra, ont i huvudet och kändes som hela hjärnan satt löst så fort jag skakade på huvudet... :o 
Mamma beställde Pizza så jag har fått i mig mat, och behållt den :D 
Och jag har druckit jätte mycket  Asså typ 5 glas på knappt 1 timme :OO

Men men, sen när jag mådde "bra" igen så skulle jag åkt till Ann och sovit där men jag orkade inte ... :/ 
Ska dit imorrn och rida iaf! 
Är så galet ridsugen :( 
Ska se om jag kan släpa med mig Emma också XD




Är dessutom inte på topphumör just nu.. :'/ 


Tur jag har dig,<3 
Ily♥














 


Kommentarer
Postat av: emma

jag kan komma idag!!! :D

O DE E SÅ HIMLA FINT FOTOVÄDER S^SKA VI UT PÅ EN LÅNG PROMENAD VÄÖGEN BORT TILL HERRGÅRDEN!?!?!? :D <3

2011-02-06 @ 11:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0