Fråga... och lite till x)

Jag fick en fråga om vart jag red Hördur och jag red honom hos en tjej som heter Elin, hon bor ute i Risinge på väg mot Norrköping :)



När jag ändå är på gång kan jag lika gärna skriva om Barbie :)
Jag sov aldrig hos Ann i helgen då dom var sjuka där bort med feber och massa :/ Så ska dit nästa helg istlt :)
Men jag red Barbie igår iaf :) Hon var INTE på humör ... ._.
Red ju rätt länge iofs, kanske 1 tim och 15 min då jag red, sen kanske 15 min till när jag skrittade av ^^
Skulle ju hoppat men hon var inte på humör och så behöver jag träna mer att hon ska kunna hålla ihop galoppen i svängarna istlt för att bryta av och slängtrava och SEN rulla över i galopp... eller typ ligga ner i svängarna C:
 
Idag följde Emma med ut till hästarna och vi red ut, jag, Emma och Ann :)
Vi red Gerpla och Barbie,
Så först red jag Gerpla och Ann red Barbie, Emma gick med Molly :) Deras hund ^^

Vi red bort på Johannesbergs säteri *stavning*
Och sen på vägen dit blev jag den första ryttaren att galoppera på Gerpla uppsuttet :)
Hon var sååååååå mysig!
Hon har ju som sagt aldrig gjort det förut men jag la i skänkeln så hon skulle kunna slänga iväg själv när hon kände fört men ändå, så hon fattade sen och hon tog den direkt!
Hon gick i form och var jättefin!

Sen red jag Embla och Ann och Emma longerade henne sen :)

Emma och jag löslongerade Kristall och Galdur med :D

Så vi hann med alla 5 fina hästar :D




Senaste bilden på mig och Barbie från för ca 2 veckor sen :)



Kommentarer
Postat av: Lydia

Ååh vad fina!

2011-02-28 @ 20:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0