I helgen...


I torsdags så red jag en isis som heter Hördur, en 24 årig gammal turridnings valack :)
Huuuuuuur mysig som helst! :)
Jag och Elin (ägaren) Red ut och hon red ett ungsto som heter Píla superfina hästar!

Och sen hade dom en galet fin hingst som heter Svalur!
Svart och sååå fint huvud och kroppen var ju mums! :D <3


Igår följde Elin med mig till Barbie och då hoppade jag henne.
Hon var superfin!
Ska hoppa idag med och KANSKE imorrn det beror på ... (:
Men hon var jättefin igår, hon rullade över i en super härligt slowmotion galopp och sen hoppade jättemjukt och jaa hon var bara helt underbar =)

Imorrn åker Emma med mamma ut till Ann för jag ska sova där inatt.
Så imorrn ska Emma rida Gerpla och sen kanske vi går en promenad med hästarna :)


nu ska jag packa och åka till Ann, får se om jag kan låna en data där och uppdateraom hur det gick att hoppa :D


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vart red du den? :)

2011-02-27 @ 19:36:42
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0