Juste....


Shue :)

Jag var ju hos Barbie i Söndags.
Stod först och drog av henne rätt länge med ryktstenen, hon har ju börjat fälla massvis nu! :o
Har era hästar med det? 

För Kalle och Embla gör med det, men inte Gerpla eller Galdur...
Men iaf, sen gick jag en promenad i ca 30 min med henne och mamma följde med och fotade, vi tog jätte fina bilder i snön ^^ 
Bra tänkte jag som hade klätt upp mig lite osv för sist kunde jag ju inte ladda in bilderna i datan för batteriet dog då, nu provade jag igen i söndag med WFT?! Det gick inte :o :'( Lackar ur helt nu! Inget funkar ju som jag vill :/ 

Men sen red jag Barbie en liten stund när jag kom tbx, Var rätt ojämnt och hårt och lite halt...  i paddocken men vi kunde jobba iaf, hon höll sig faktiskt i form nästan hela passet och till och med när hon rullade över i galopp, :D
Sen kom mamma och skulle fota lite när jag red också.. Så skulle jag fatta galopp och innan hon rullade över i galopp töltade hon :'') Dååååå blev jag glad kan jag lova :'D 
Och juste kom på att hon får in ngn slags pass ibland när vi ska trava... fick en bild en gång då hon passade tror jag, för det är väl när dom lyfter både höger/vänster bak och fram ben samtidigt ? ^^ Eller tar fram dom eller ngt :P ? 
Kan se om jag hittar bilden, 

Men iaf, hon gick som en klocka! Jag älskar henne ibland asså :') Hehe :D ♥

Nae men jag e nöjd! :) 

Längtar lite tills i sommar då får jag kanske flytta henne bara ett litet tag ;) 




Nu ska jag fortsätta städa rummet, får se om de blir ngt mer inlägg sen :') 
<3 





Pussssssssssssssss/natte ^^



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0