LEDIG :D!

Får bli en gammal bild på min fula hund! (a)

Är ledig från skolan idag för det är öppethus på Vretagymnasiet så ska dit och kolla.
Hade igentligen sovmorgon idag men jag vaknade tidigt, kunde inte somna om så typ halv 8 gick jag ut med Gizzmo, tränade lite också men hade inget godis.. Gick hem och hämtade sen tränade jag i ca 30min, första minuterna var han bara jobbig, lyssnade inget lr så bara flamsade han omkring och sa att jag tycker det är kul, eller vad ska vi göra? Typ -.-
I slutet var han jätteduktig :) Han gick fot såfort jag sa till honom och så tränade jag även lite inkalllning och sen att han skulle stanna när han var halvvägs till mig ^^ gick väl sådär... men men jag ska försöka träna mer ^.^
Hihihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0