Världens BästaVän :D

Följde med Lina hem efter skolan idag. :)
Först gick vi hem till henne och gjorde våfflor, sen åt vi våfflor och glass :')
Sen gick vi till stallet och hon red Jameson.
Jag fotade när hon red på gärdet, han var taggad som fan och när hon skulle skritta gick han mer på 2 ben än 4 typ... eheh ^^
Aa.
Sen mockade och fixade hö-påsar innan Lina red Iffe.
Igår skenade han med henne och idag kunde man ALDRIG tro att han skenade igår, han var seg. Men i sen var han jättefin!
Fotade dom med men när han gick som finast så typ fuckade kameran sig så jag missade -.- :@

Jag - "Jag lovar Lina! Asså helvete, hade inte kameran vart så dyr eller din så hade den flygit iväg för LÄÄÄÄÄÄÄÄNGE sen! :@"

Lina - "HAHAHA! xD"

Asså -.-
Men iaf, aa x)

Imorrn ska jag hem till Lina igen efter skolan, eller jag slutar tolv, då går jag hem till henne och mockar åt hennes hästar och sen väntar på henne ^^ För hon KANSKE ska hoppträna på skogslotten på kvällen om det finns plats i gruppen ^^ och då ska jag fota (;

Lr aa, försöka eftersom hennes kamera inte gillar mig..

Hihi men jaa, ni kan få 2 bilder jag fotade på dom idag :)


Fiiina ;D♥



Hihi Fiiina! :D ♥

Kolla hennes blogg förresten för fler bilder (:
http://linagrundstrom.blogg.se 
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0