Vreta ^^

Kom hem från Vreta för en liten stund sen, Super mysig skola!:-D

Först fick vi sätta oss en sal där rektorn hade ett litet tal och så var de 2 elever som berättade lite om hur dom tyckte skolan var och så... :)
Sen gick vi ner till stallarna som var superfina! Skulle gärna stå där med Barbie sen om jag börjar där men tror inte de skulle funka vid insläpp osv. eftersom de typ bara är jag som kan fånga henne i hagen xd

Men det var jättefina stallar och fina hästar och ponnyer ^^
Så nu taggar jag och SKA in där, för nu vet jag vad jag missar om jag inte får bra betyg till gymnasiet .... :)

Sen kan man ta med egen häst men jag vill nog inte ha Barbie där... kommer skämmas ihjäl XD


Ska packa nu, ska ju sova hos pappa i helgen .. :)


Hylling ♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0