Why can't you understand?

Hemma igår men följde med mamma in till Lkpg för vi skulle hämta ny bil.. :)
På vägen dit stannade vi hos Barbie för att ta in henne i stallet, det e ju bara jag som kan fånga henne oh hovslagaren kommer imorrn så jag tog in henne så hon fick stå inne under natten ^^



Var i skolan idag och efter skolan gick jag för att träffa Elin, en som jag ska prata med ibland, hon har massa islänningar så jag ska även dit och rida ngn gång ^^
Och på måndag ska hon och jag ut till Barbie och så ska jag rida när hon kollar på.
Så hon även får se Galdur, Kalle, Embla och Gerpla ^^
Hihi =))


Inatt ska jag sova hos BV :'') <3
 Hihih BÄST på länge :'D ♥♥





BV och Molly :D
Inte jag som fotat ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0