Igår, Lördag 8 Januari

Första lektionen igår igen på ny termin! :D
Hade Pepsi, vi red ut och red på Volten, Rejsade runt där ett tag i snön, Pepsi drog och bockade för Sally drog före då blev hon sur så hon började bocka men jag satt kvar :D Det gick väl bra :)) Rätt bra start på terminen men jag ville ju helst stanna i ridhuset och jobba då jag inte jobbat en häst på jag vet inte hur länge xd Men nästa vecka har vi hoppning eller dressyr, spelar igentligen ingen roll men eftersom jag är mega jobbsugen hoppas jag nog mest på dressyr (a)



Ajja sen åkte jag och Linnéa till Barbie, jag red inte det regnade massa och jag frös ... :o
så jag tränade från marken och sprang i paddocken istlt xD

Sen rakade jag in ett B och ett hjärta på rumpan ^^ :D




Idag hittar vi nog int på mkt, Mamma ska ringa ett samtal sen kanske jag åker ner till Helsingborg på sportlovet ^^ ♥


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en EC-Hand! EC hand är en produkt som hjälper ryttaren att träna sig till en bättre hand på ett lätt och överskådligt sätt. Den korrigerar ryttarens hand och hjälpgivning!



Klicka på denna länk för att komma direkt till tävlingen och få chansen att vinna denna superprodukt: http://stockholmsjenna.blogg.se/2011/january/tavling-vinn-ett-par-ec-hand.html

2011-01-11 @ 14:21:24
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0