Torsdag 20 Januari

Aa, händer inte så mkt idag, blir o ligga i soffan, vill sova men vågar inte gå upp och ligga i sängen sjäv, för när jag gjorde det igår lät det som en kvinna grät i gardoroben ;o :'/
Så jag håller mig här nere med spotify på och högsta volym tills mamma kommer hem straxt efter 17 -.- xd
Någon som kommer och håller mig sällskap (a)

Hähäh nej men imorrn ska jag tydligen träffa Ann efter skolan och så ska vi till granngården eller vad hon snacka om sen ska vi till djuraffären och lite annat!

Ska ju sova hos henne mellan lördag/Söndag.
På lördag ska vi nog försöka hinna med alla hästarna.. Eller ska iaf rida Kalle, och kanske Gerpla och Embla får vi se om vi gör ngt med eftersom hon förmodligen ska ha föl om ca 3 månader... blir i April .... :o
Inte alls långt kvar :'')

Men sen ska ju min häst ut och röra på sig med... Får se om jag långerar med snodden eller om jag rider med den.. beror på om jag hittar sadelgjord x''D
Galdur och jag ska busa lite i paddocken också!

På söndag ska Ann och jag åka och titta på valpar :'''') små Chihuahua puppisar
och en av dom ska hon hämta om 2v. Och sen ska hennes tikar hon redan har hemma få puppisar om typ 7v. eller ngt xd 
HAHA blir massa bäsar hemma hos tanten! Men jag blir ju inte ledsnare för det :D

Hähä men ni får kanske ett till inlägg ikv. om jag orkar!

Pusssssssssssssssssssssssssss! :*



Ni får en bild på Lina och Jameson jag tog i höstas :') 

För jag saknar henne så jävla mke! ♥ 


Kommentarer
Postat av: Linn

sv; Hela bandet säger vi! Dom är grymma ! :)

2011-01-20 @ 12:26:20
URL: http://resolved.blogg.se/
Postat av: Honi

Åhh vad mysigt att åka och titta på valpar! Dom är så små och söta i den åldern!

2011-01-20 @ 13:37:11
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0