Hööks! :D

YÄÄÄÄÄH!
Imorgon vid typ 9 kommer Emma, då ska vi till Linköping - Hööks!

Fick pengar när jag fyllde år förra vecka så här ska handlas massa nytt till Bebben :3
Eller massa o massa, endel ;) Har ca 400 att handla för,, egentligen mer men har inte fått mina pengar av pappa ännu.
så det får bli senare ;)
Men iaf,

inköpslista:
  • Graman
  • Flugspray (Inte jag som betalar, får pengar av hon som äger Bebben).
  • Ett bett, tredelat eggbett eller ett raktbett.
Hittar säkert lite annat också ;) Ja, hade egentligen tänkt handla mer men eftersom jag inte lär få mina pengar förens på söndag så blir det lite svårt >.<
Sen efter det ska Emma o jag hem till mig, lämna sakerna i stallet, sen hem o äta sen skjussar Mamma o jag hem henne när vi åker in till Norrköping för att spendera natten där =)

Fina Tian =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0