I may be bad but i'm perfectly good at it... ;D

Sov ju hos Lovisa inatt, åkte till Pocca imorse.
Kommer bilder imorgon tror jag för nu ska jag ut :)

Men när vi kom hem från stallet typ väntade vi på mamma sen åkte vi hem till mig o drog till "mitt" stall, jag skulle skritta ut på Bebben och Lovisa gick med :)

Sen cyklade vi hem, drog till Lien o badade (a)
*första doppet i sjön för min del iår :$*
Åkte hem, åt sen skulle vi skjussat hem Lovisa men hon typ sprang in o packade istlt så hon sover här inatt, imorgon ska jag rida Bebben igen sen ska vi till Ann o kolla på Gerplas föl :)



Gammal bild på mig o Barbie ♥


Nu ska jag o Lovisa ut i skogarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0