Ja, nu äre såhär va...

Ja, nu äre såhär va... att klockan är lxm 03,05 o jag kan inte sova, tidigare under natten var det någon jävel som sköt, någonN/någoT?
Fett läskigt iaf, o det var kanske bara 100 - 150 ifrån mitt hus, sen ca 8 minuter efter så åker det förbi en bil i typ 120000 km/h
Gick (kröp) xD in till mamma och väckte henne för att säga det.. hon tycket med det verkade liiiite konstigt eftersom det inte ens är jaktperiod nu...
Ehehe ja, så - Nu är klockan 03,16 xD
Jag är inte seg, lovar (a)
Emma kommer halv tio.. läär vara skapligt seg imorgon xD

Det regnar, Jag har BARA lyssnat på Bruno Mars inatt ;o
Har haft EN att underhållning som faktiskt har stått ut med mig i ca 6 timmar (a) xD
Hahah tack bästa Jocke :d

Det här var typ det mest värdelösa inlägget jag någonsin gjort... >.<


Har man tråkigt har man xd


Men nu ska jag sova :3
Natti, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0