Jag vägrar växa upp upp upp upp upp

Det har hänt ganska mke på 1 vecka o 4 dar, Har gått så jävla bra med Bebben, han är as fin att rida nu!
OCH Jag har gått o skaffat kille :') Faktiskt igår, 24/7 Haha :'D Jonathan♥
Men bästavän fyllde 15 i lördags, Grattis till henne (':
Var ensam hemma hela helgen -

Fredag - lördag sov mamma i Tjällmo hos Ann. Jag satt hemma med panik, skakade osv. pga av åskan. Ringde mamma, sen Lina, sen Jonte, pratade med honom i 1tim o 40min ;o

Hahah fyfan vad trött jag var.

Lördag - söndag så skulle jag också varit ensam hemma, mamma skulle in till Norrköping o dricka, men hon hade ingen skjuss hem och ingen att sova hos så hon höll sig nykter, var bara lite social med folket där inne hon kom hem runt halv tre.
Men vid typ 20,30 åkte mamma o jag in till Finspång för att hämta Jonte, han sov här :)

Söndag, vi sov aslänge xD till typ 17,00 eller ngt >.< sen kom mamma in o hoppade på mig..ae, men typ iaf :o
Men sen vid typ 18,00 åkte vi in till finspång, skulle lämna Jonte o sen skulle mamma o jag åka o äta pizza, åkte ut till stallet när vi kom hem.. blev sjukt sent, skulle ridit ut en sväng men det började regna så han fick komma in o bli extra pysslad med :') han var extra pussig idag :'3
Sen gav jag honom betfor innan resten av hästarna fick komma in från ovädret, sen vågar vi inte ha dom ute om nätterna nu.. Har varit Varg i närheten så vi har dom inne ett tag nu.

Måndag alltså idag ;) ska jag rida ut på Bebben, kommer Bara rida ut i någon månad nu.

Bild från förra måndagen :)


Hihih fina hästen :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0