Jag har inte haft någon lust att blogga på ett tag ;/
Händer så jävla mkt så jag knappt hänger med själv!

Ajja, Sov hos Lovisa fredag till Lördag, vi hade en typ TH-kväll på fredagem för att typ "fira" eller vas man säger, för då var det ju den 4 Mars, alltså 1år sen vi var på konserten :') ♥

Sen gick jag och Lovisa hem från falla vid typ 23 och var hemma typ 00,07 (a)


I lördags red jag Lantan.
Han var jättefin men han vill inte riktigt i galoppfattningen... ? :o
Gick iaf bättre än sist :) Fick honom mer samlad i traven också.
Vi skulle rida lätt utan stigbyglar ... ;o
men hans stigläder skavde på insidan av mina lår så jag fick lägga ner dom men inte använda dom ... :o x)

Gick rätt bra men träningsvärk fortfarande x)

Sen åkte jag, pappa oh Sabina in till stan och köpte min mobiiiil :D
iPhone 4 fick det bli!


I Söndags var jag på Tropikariet med Pappa, Jenny och Sabina :)

Tog lite bilder som kommer snart med mobilen, så dåliga bilder dock -.-
Men alltid ngt nytt ;)




Min syster.. :)





Saknar att ha orm :(



Som sagt, sämst bilder men dom får duga så länge x)

Nae, nu ska jag fortsätta dampa med Lina, eller ja hon bakar* Men jag spammar henne på msn :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0