Skit!

Sry föt bloggtorka .. men våran dator har virus osv.
Men ska försöka fixa så snat som möjligt (H)
Har iaf börjat sköta Ready O nu och det går bra, jag har inte kunnat sätta igång honom då han har tagit av halva (?) skon.. hovslagaren kommer förhoppningsvis i veckan så jag kan rida snart.

Så här der resten av veckan ut iaf:

Torsdag - Fota BästaVän när hon rider eller leker lite med Jameson och Iffe i paddocken löst (:
Fredag - Ska med Elin ut till hennes hästar o förmodligen rida Bliki och/eller Hördur. Sen skulle vi träna lite NH med unghästarna ^^
Lördag - Rida på RKF och sen ut till Barbie och rida henne, Gerpla och kanske tänkte ta Kristal med.
Kanske Embla, vet inte hur länge till jag kan rida henne eftersom hon ska ha föl i Maj tror jag :D

Ah men det e veckan iaf så vet ni ungefär jag vad jag sysslar med.
Tänkte sno BV's dator imorrn och skriva ett litet inlägg o lägga upp bilderna jag tog på dom då med ((:

ajja, ska fortsätta mitt arbete om Appaloosa nu (:


Bild från google (:


Bara för att jag saknar min häst :'( ♥
Hylling,<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0