Skogslotten...Lina...Barbie... :)

Lina skulle på träningstävling på skogslotten igår så jag följde med som hästskötare osv :)
Hon skulle hoppa 90 och 1m.
Hon tog rosett i båda klasserna så Grattis till världens bästa! ♥
Allt bara flöt på inne på banan, trots att framhoppningen var helt galet rörig? :o

Sen när vi kom hem till Lina igen så red hon Jameson..
Vadå taggad häst xd
Lina satt och gjorde ingenting och Jameson typ studsade och sparkade och blev typ galen XD
Sen när vi väl kom fram till stallet så travade o galopperade hon massa sen var han lugnare igen ^^


Men idag har jag inte gjort mycket.. ska straxt åka ut och rida Barbie (:
Mamma och Ann red ut igår
Mamma red Barbie och Ann red Gerpla (:


Aao, får se hur det går idag.. tänkte böja igenom henne och känna lite hur hon funkar i skritten osv =))


Kanske kommer lite dåliga mobilbilder/filmer sen (x

Har en liten hemlighet också som bara mina närmaste kompisar vet..

Typ Lina, Linnéa, Emma och Lydia ;)


Ni kan få en gammal bild på Mig och Ramir också ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0