Bästa ^^

Shoo! Kom hem från stallet typ nyss och har precis satt mig med lite glass..^^ Red ut på Bebben.. och Hubba (en av tjejerna i stallet) gjorde mig sällskap på SulleMannen :) Red i ca 40 minuter :) När vi skulle trava på en grusväg så sköt ponny ut rumpan åt vänster, då skulle jag skjuta tbx den så tog bak skänkeln lite och då gjorde han något med huvudet så jag råkade nudda honom på rumpan med spöt, då skjuter han iväg i galopp och i första galoppsteget så början han med att sparka bakut, nästa steg - första bocksprången sen andra o sista bocksprånget för sen fick jag upp huvudet på honom x) Imorrn följer världens mest saknade syssling med och fotar/filmar när jag galopperar frivilligt första gången på honom xD Juste, jag vet att texten är skiiiiiiit jobbig att läsa nu men jag trycket på "enter" så den hoppar ner ett steg men det syns inte sen iaf :( Ajja.. Ska fixa lite nu sen soooooooova! :'3 hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0