Bl.a. Bl.a. ;)

Shuue! Sitter i skolan med Frida nu ;) Har matte nu klockan 11.. Sen får vi förhoppningsvis sluta tidigare så vi hinner äta för sen ska klassen till badhuset.. Vi slutar sen 13,35 men jag åker vid 13 för ska träffa Elin en stund o sen ska vi hem till henne o rida Hördur o Pila.. :) Imorrn ska jag till Ready o rida ;) Var igentligen hemma från skolan igår men var tvungen o åka till stallet o fixa maten/mocka, pussa ponny och gå promenad ;D :D under hela promenaden gick han o busade :') haha han gick o pillade med läppen på min jacka + rumpan x'D o så fort jag vände mig om o tittade på honom fick han sådär klotrunda valp ögon o verkligen världens största bebis :'D så jävla söt :** Men nu börjar jag.. ;) kanske kommer ett inlägg om hur det gick o rida Pila/Hördur sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0