:)

Chaaaa! Skola igår sen gick jag ner på centrum med bästa Tomas o Frida! :D Vi satt på Kristallen (ett café typ) o pratade.. Sen skulle jag o Tomas gått o mött Lydia min syssling uppe vid Grosvad men mamma åkte förbi henne när hon var på väg till o möta oss så mamma plockade upp henne sen gick jag o blev hämtad vid Godislagret =) Sen åkte jag o Lydia till ponny :) red på "banan" ^^ ponny var känslig/pigg/galen men sjukt fin ändå :) Ska ev. Ut o klättra med honom på måndag o några backar då han typ "hackar" när han går ner för bara mindre backar ^^ men imorrn ska jag till RKF sen till Helen o rida Ronja/Harmony :) Harmony är ett tinkersto som är halvt inriden.. Tycker tydligen om att bralla när ägaren kör henne så vi får se hur det går >.< hahahahah skriver väl på bloggen om jag satt kvar eller inte ;) Sen ska jag väl bråka runt med Ronja också ett shettissto som bråkar ibland med sin lilla ryttare o behöver komma ut o sättas på plats ;D och jag väger inte mycket o jag kan ju rida så ja :D haha =D Nu ska jag fortsätta kolla på Criminal Minds sen soooova tror jag.. Eller duscha? Hähä :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0