Låååång paus..

Jag tar en jättelång paus nu.. Orkar inte skriva.. Har ingen lust. Inte kul längre, jag menar, inte ens när jag skrev önskeinlägget om alla hästar fick jag en kommentar heller :p Och det känns bara inte kul o skriva. Så jag tar väl en paus tills den 25 Juni tror jag.. Fyller år då så då händer det förhoppningsvis (jag har saker planerade iaf) massa kul jag har att skriva om. Förlåt att jag inte sagt till tidigare men jag hatar att gå in på blogg.se, blir inte glad av det längre.. Texten blir jobbig att läsa för er så ska inte skriva mke. Förlåt för värsta "Depptexten" också men som sagt, jag har ingen lust och om ni dessutom skulle klaga på det här inlägget.. Det är MIN blogg och JAG skriver vad JAG vill! Nu ska jag sova för jag mår inget vidare alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0