Ponny.<3

Bloggar lite från mobilen :) Red Ready(Bebben)förut. Fick bli en uteritt och Emelie (hans ägare) följde med o visade ytterligare en ny ridväg ^^ Han var duktig så länge Emelie cyklade med men sen när jag skulle rida in i skogen o Emelie vände hem blev han "galen" haha han sprang i väg med mig sen började han galoppera och ha sig, sen när jag fick ner honom i en något lugnare trav så kom det ofc en liten nerförs backe (jag märkte den knappt men det gjorde han)xD då for han iväg i slängtrav o jag fick ta i honom rätt mycket för att han skulle lyssna, sen skrittade vi hem jättefint ^^ och så travade jag av i sommarhagen o då var han sååååå fin! Försökte mest få en låg o avslappnad form, gjorde lite skänkelvikningar i skritt o trav osv :) fina ponnyn.<3 Nu ligger jag i soffan o kollar på Tokio Hotels Live Dvd - Humanoid City Live :'D<3 hihi underbart :3 Imorrn ska jag rida Bebben igen ^^ Blir nog lite jobb antingen över lite bommar eller mycket på volten o flytta rumpan/skänkelvikningar osv :] Hihi ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0