5/11 2011

Cha cha! ;)

Skulle ridit på Rkf imorse men visste inte att det var inställt så blev inget.
Var tydligen hoppkurs..


ahja,
är ensam hemma tills imorgon. Mamma, Sabina och Gizzmo åkte till Nyköping igår.
Haha satt och kollade på en skräckfilm,
The Shining igår kväll/natt & trodde jag skulle dö.
Jag kollar aldrig på skräck, inte ens när jag har sällskap.
Kommer ihåg för länge sen när jag kollade med Jonte när vi var tsm.
Jag låg och gömde mig bakom armstödet på soffan hahahaha x(
Men jag somnade till slut iaf, vid 5 imorse!

haha, fett trött, men mamma skulle ringa vid 14 så det är ingen idé att sova innan dess.. då lär jag inte vakna xD
haha, hoppas på sällskap i kväll/natt..♥



Bjuder på en bild från Kulturnatten o Norrköping som Jossi tog :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0