sry, :DD

No bloggande idag men har haft inte riktigt haft tid..

Sov till 15,30.. typ..
sen in till Finspång och handla.. vid 20,00 åkt jag och mamma in till Norrköping.
skulle hämta en kompis.. vet inte om jag ska skriva vem det är, men det är en "Han" ;D
Bara en kompis.
Så har inget hemligt.. ;D

Men vi typ låg och pratade om allt möjligt bara ^^
Länge sen vi träffades osv så ja.. mycket att prata om.
Han gjorde några av mina dagar den här veckan eftersom man kan prata om allt och han är en väldigt nära kompis! :'D

HaHa men nog om det.. ska till stallet imorgon, får se vad jag och Bebbelutt ska hitta på =))
Rider väl ut barbacka en sväng i skogen :D

Nu ska jag dricka slut på hans Cola och tjocka lite godis till CSI Miami!



Pusssssss!




Bild jag tog när jag var på Brukshundsklubben sist.
29 oktober.

 

Och fjärilen hittade jag när jag sov hos pappa sist.

Början av sommaren.

Jätte nöjd med båda bilderna!

 

 

 

 

Har varit dåligt med kommentarer på sista btw.

Vad vill ni se för bilder?
Vad vill ni läsa för texter?

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är ju tråkigt att kommentera för du svarar ju aldrig på kommentarer heller! Då får man skylla sig själv tycker jag. Är du aldrig i skolan förresten!?

2011-11-09 @ 07:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0