Falsk

Vet ni vad det värsta jag vet är?
Falska små kryp som pratar innan dom vet något och som säger lovar saker dom inte ens kan hålla, Som säger att dom alltid finns på min sida och står bakom om mig om något skulle hända? Det finns fåååå av dom som sagt att dom finns för mig som faktiskt finns, jag har slutat prata ut med "dom som finns" om det behövs, jag pratar antingen med BästaVän eller med världens finaste Emil! Det bara är så. Dom 2 om något är två jag ALDRIG skulle sluta lita på. Visst, Emil bor i Skellefteå och det är över 90mil dit så han har ingen att sprida något till OM han skulle göra det. Och Lina bor ju i Finspång men pratar tyvärr inte lika mke med henne (det börjar bli oacceptabelt hunny.. :[[)


Men iaf, flera mornar nu har jag vaknat och börjat gråta för flera gånger har jag antingen blivit så jävla arg på mamma som började direkt (inte varje gång med endel och det vet hon om!) och sen överhuvudtaget alla dessa jävla tankar om skiten i mitt liv som ALDRIG tycks försvinna. Sen om jag vill prata med någon så lyssnar dom inte.. eller så avbryter dom och börjar snacka om festen i helgen, om sina problem eller något annat. Det går inte.



Orkar inte lita på någon längre. Jag har det senaste året/halvåret fått jätte jätte svårt att lita på någon, Det går bara inte inte.. eftersom dom flesta har blivit så jävla falska!



juste Emil och Lina har bloggar båda två :D

Emmze: http://angelicagillarsmor.blogg.se

Lina:
http://linagrundstrom.blogg.se

Läs & Kommentera!


Det får ni gärna göra här med! ;)

Förlåt för värsta cp inlägget men måste skriva av mig.
Min blogg mina texter osv.. Stör ni er - sluta läs Min blogg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0